Welkom op deze blog Vergeet het gastenboek niet te tekenen….

Thursday, November 23, 2006

'probeersel' in de reclamewereld

Reclamefilmpje met Paris Hilton, werkt het of werkt het niet?


Brad Haley marketingverantwoordelijke verklaart nader: Het basisconcept van het merk "paris Hilton" is HOT zijn. De hamburger die we gepromoot hebben is de BBQ spicy burger en die is ook heel HOT. De link was dus ook niet ver te zoeken. Bedoeling was vnl een spot te maken die op een muziekvideoclip leek. Snelle hap dus, wat ook weer past bij het product. Eigenlijk komt het idee er op neer dat we een sexy knappe "actrice" samenbrengen met een sexy knappe auto en een sexy lekkere hamburger laten eten. Paris moest gewoon vooral zichzelf zijn.Op zich geen slecht idee. Vele vergeten dat een muziekvideoclip in het begin ( en eigenlijk nu nog steeds) een promotiefilmpje was voor het muziekje.
Veel meer moet je er ook niet achter zoeken geeft hij eerlijk toe. Voor de reclame jongens was het vnl opvallen tussen alle andere commerciele boodschappen. De hype op het internet, de verbanning van het scherm in enkele Amerikaanse staten maakte dat het filmpje ook een grote hit werd op het internet. Missie geslaagd

Bekijk filmpje:

http://video.google.com/videoplay?docid=-2425034074449584358&q=paris+hilton

De echte vraag blijft wie was nu hotter; de hamburger of Paris?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home